Hösttavla

Först blev de en promenad till yngsta sonens dagis, där fick han leka med sina kompisar.
Sen försäkringkassan med min syrra J, känns konstigt att inte skriva "gravida syrra", haha.
Till sibylla för att möta upp min äldsta son, vi var lite tidig så vi gick in o satt oss och tog oss lite lunch. jag sprang ut o in för att se om han skulle komma för känner jag min son så skulle han lika gärna kunna glömma bort o gå hem...
Va precis ut för 10:de gången så ser jag honom komma halv springande in till oss å säger med blicken ner "Mamma du sa ju att du skulle stå utanför" Han blev rädd att jag inte skulle var där, usch va ledsen lillagubben blev=( Han är känslig min son, va ont de gjorde i "mammahjärta"
Vi tog en promenad till min mormor där bjöds de på kaffe o glass, mums. Påvägen hem stannade vi på en lekpark som mina barn har velat leka på sen de gick på dagis ,men vi har alltid haft bråttom förbi där, så nu tänkte jag att  de ÄNTLIGEN skulle få leka där, det uppskattades vill jag lova=)
Plockade löv och grenar på vägen hem för att göra en höst tavla, promenaden gick fort o barnen tyckte genast att de var roligt att gå ;-)
Medans jag gjorde maten så  gjorde barnen en varsin hösttavla, ååå va fina de blev.
Lillprinsessan har börjat visa sitt rätta ja, vilket humör, shit alltså=)


Äldsta grabbens hösttavla




Yngsta grabbens hösttavla




Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina hösttavlor! Nu blir det vernisage antar jag ;)



Hoppas prinsessan visar mig att hon kan ta sig framåt på fredag...Längtar efter att få snusa på na../ V

2008-09-24 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0