Tvättstuga

Börja dagen med att gå ner till tvättstugan, har långdag idag=) Ska köra 9 tvättmaskiner, fattar ni va mycket tvätt, men skönt när de är gjort ;-)
Båda grabbarna har en fruktansvärd hosta, plus att äldsta piper o är lite tungandad fortfarande.

Försöker göra saker hela tiden nu för att inte tänka... Ska till den otäckaste "människan" jag vet, TANDLÄKAREN!
Jag gruvar mig så in i bomben, jag har fruktansvärd tandläkarskräck, kan inte uttrycka med ord hur rädd jag är, men nu måste jag ta mig i kragen o gå dit.
Många som frågat om de ska följa med, men tjurmomma som jag är ska jag åka själv, jag VET att jag klarar de.
Är lite disträ när jag kör bilen dit, så håll er inne från vägarna, haha.


Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0