Trött

Känner mig jätte seg och trött, har sovit oroligt inatt.
Trist väder också man kanske ska fortsätta plocka och rensa, vore ju ingen dum idé.

En sak måste jag göra idag, gruvar mig bara... Ska ringa och be om en ny tandläkare till min äldsta son, man förtsår inte va hon säger, är lite svårt att kommunicera om man inte fattar vad hon menar. Vi bytte förra året men fick tillbaka henne och de är inte bara vi som inte förstår va hon säger...

Min man ringde nu, oj va han lät förkyld. Ni vet ju hur de är med en man med en riktig förkylning=)
Skulle jobba ett tag till sen komma hem, jaha ett barn till hemma då som behöver omvårdnad, hihi



Kram M

Kommentarer
Postat av: Moster B

EH jag ligger ju liksom lite efter med att läsa allas blogg... och även skriva min egen blogg.. OCH DU SKRIVER JU HELA TIDEN.. va sa jag:- det är ett GIFT! Men bra så man har koll vad som händer i din familj :-)

Stor kramen på dig

2008-09-17 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0