Tjejfest

Tänkte berätta lite om den trevliga festen igår. Vi var 5 st vänner och min lillprinsessa, hennes första tjejparty.
Vi var hos vännen A som precis tagit bort sitt gips.
När vi kommer dit har hon dukat med hösttema, hon älskar hösten. Jag är ju mer förtjust i våren när fåglarna kvittrar, solen skiner o snön smälter, men man är ju olika=)
Låg ett löv på varje tallrik, under lövet hade vi fått personliga lappar. på min stod de:
Du är ärlig och omtänksam
Du gör mig glad =)
Fick hålla tillbaka tårarna, blev super rörd tror vi alla blev de!
Hon bjöd på tortillalasagne och vin, till mig gjorde hon en hälsodrink, mycket god=)





Till efterrätt fick vi något jätte mumsigt, vet inte va de heter men så här såg den ut




Lillgumman somna i min väns Js famn, sen sov hon till 0.30. Då skjutsa jag in brudarna till krogen.
Då hade vi suttit o surrat o druckit oss glada=)=)=)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst var det trevligt förrgår.God mat men jag tyckte hon sa att det var Fajita, haha mumsigt var det iaf. Somnade lillgumman om efter att du lämnat av oss?/ V

2008-09-29 @ 10:50:53
Postat av: Fruj

Haha, va de så de hette;-)

2008-09-29 @ 20:30:14
Postat av: Fruj

Hon somna när vi kom hem, inga problem=)

2008-09-29 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0