Tjänat pengar

Idag har man tjänat 380 kr på att sälja massa "skrot", lampor, barnleksaker, dukar.
Vill göra en hel rensning på alla grejer, men de tar ju sån tid.
Sen kom grannen in med ett suuuper fint fat som hon gav till mig, hon har målat den själv. Blev jätte glad!

Mina barn börjar bli jätte förkylda alla 3, hoppas de vänder fort.

Min gravida syster påminner jätte mycket om Flodhästen Hippo. De har mycke gemensamt... Samma stuk på magen, benen är super svullen, stringen... Dansen däremot så klarar Hippo mycket bättre=)

Kolla själv får ni se ;-)



http://www.youtube.com/watch?v=isLonQ6L3G4


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du fick sälja så bra. Skönt att bli av med sådant som man inte använder..Kram /V

2008-09-14 @ 03:59:13
Postat av: A på gatan ovanför

Min dotter ser också ut som Hippo! Samma kropp och gluggen mellan tänderna:)

2008-09-14 @ 09:26:35
Postat av: J

Hahaha :-)

Å va säger din käre syster om de då tro??

2008-09-14 @ 10:05:10
Postat av: Fruj

Syster yster tyckte inte alls de va likt, undra varför;-)

Hippo är faktiskt gullig!!!

2008-09-14 @ 12:39:30
Postat av: Gravida syster

OM jag nu vore lik en lila flodhäst, som dansar i string, så skulle jag vara mycket bättre o mycket snyggare i vad jag än företog mig. Så dansen skulle därmed inte vara nåt problem, men eftersom jag inte är lik den så behöver jag inte bevisa det heller ;)

2008-09-14 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0