Tacogratäng

Tror ni jag hann allt jag skulle göra igår, ni som känner mig VET säkert att jag hann. Har ju alltid fullt upp, ska oftast inte göra en grej utan massor. Lever dagen som den vore den sista=)
Fast en punkt gjorde faktiskt min man, tacogratängen. J-vlar va god den blev, så nu har han gjort bort sig o får göra den i fortsättningen. De va sting i den så hoppas syrrans lilleman inte får så ont i magen=)
Han dammsugade och svabba också, + i kanten!


Tacogratäng

1 påse nachochips
500g köttfärs
Tacokrydda
2 dl créme fraiche
1 burk tacosås
1 burk krossade tomater
1 st lök
2 vitlöksklyftor
2 dl riven ost
2,5 dl matlagningsgrädde

Gör så här:
1. Lägg nachochipsen i en smord form.
2. Bryn köttfärs med tacokrydda, löken och vitlöken.
3.Bred över de på chipsen
4.Blanda tacosås med krossade tomater och häll över.
5.Klicka över créme fraiche
6.Strö över osten
7.Häll på matlagningsgrädde

225 grader i 15-20 min
Grönsallad och nachochips till om man vill

Smaklig måltid!

Tacogratäng

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser mumsigt ut.../ V

2008-09-21 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0