Sömnsvårigheter

Va är de med mig, har sovit som ett a-sel i natt. Har vaknat varje timme...
En gång knakar de i golvet vid byrån precis som de är någon som går där, alltså de måste spöka här. Inte första gången de händer mystiska saker...
Drömde om tandläkaren, mycke otäck dröm måste jag säga.
Sen har lillgumman ätit jätte mycket och hon brukar inte alls vakna på natten.
Kanske har varit fullmåne???
Märkligt iallafall, har super ont i mina ögon, men går väl över snart hoppas jag.
Ska gå å baka en sockerkaka med min yngsta grabb, får  snart främmande av min vän J och J med deras små söta jäntor, ska bli så kul! Inte kul att det är kaos här hemma, men tror de är lika mycke kaos i mitt huvud just nu...
Få se hur denna dagen slutar, spännande ;-)





Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Usch tycker inte om såna spökerier!

Tack för gofika :-)

Ta de lugnt nu å va bara hemma.... o inte gö nå

Kram

2008-09-11 @ 15:40:51
Postat av: Moster B

Har aldrig känt någon otäck ond spökkänsla hos er...SÅÅÅ det är väl snälla spöken ni har då :-)

Snygg varg..nåt du ska tatuera?

Kram moster B

2008-09-11 @ 21:48:30
Postat av: Anonym

Farmor??/V

2008-09-11 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0