Sms

Fick ett sms alldeles nyss, i de stod de så här:

Herre gud kvinna!
Hur hinner du med dig?
Jag kan inte i min fantasi se hur en dag från kl 7 till kl 23 ser ut för dig.
Amma A på ena armen, frukost till killarna, kläder till K.
Har han allt med sig nu när han ska iväg till skolan?
Vad ska ja roa C med i dag då?
Jaha nu vill A ha en skvätt till, vänta C vi ska snart...
Fasiken vad ska jag ta på mig då?
Måla Ks rum, Cs ska ner.
Oj, har du redan kommit från skolan.
Javisst får du vara ute med kompisar.
Hej och hå!
Middag, hej älskling hur har du haft det på jobbet?
Duscha barn, sov sött.
Undra om jag orkar duscha eller i morgon...
Ja ,puss och kram hur har jag själv haft det hela långa dan?
Mamma, amma, måla, kock och fru.
Ps. Sov så gott i natt för i morgon e det en ny dag för supermamman! Ds

Snacka om att personen har träffat mitt i prick!
Komiskt när man läser men det är ju precis så här det ser ut, haha

Kram M


Kommentarer
Postat av: A på gatan ovanför

Fast vad skulle man annars göra om man inte hade allt det där? Snacka om tråkigt liv!!

2008-09-13 @ 15:30:26
Postat av: Fruj

De har du alldeles rätt i, gillar mitt liv=)

2008-09-13 @ 21:47:01
Postat av: Anonym

Supermammor e såna.../V

2008-09-14 @ 04:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0