Saknat bloggande

Har faktiskt saknat att blogga men har varit dötrött på kvällarna och de är oftast då man kan sitta och skriva i lugn o ro, när ALLA barn sover även min man=)

Måndag va jag, lillgumman, yngsta sonen C och min vän V med sin son H som är lika gammal som C på drakborgen, gud va kul de hade, de röjde järnet, sjöblöt i svett. Hade inte jag haft lillgumman med hade jag nog varit lika svettig.


Tisdagen tog mamma lillgumman på en promenad till syrran J och jag och yngsta sonen åkte på hans gamla dagis.
Har så svårt att släppa prinsessan, andra gången de tar henne så nu får de "tagga" ner sig lite=)=)=)
På kvällen tog jag en sväng till vännen A som brutit handen, stackare! Så kul att träffas!!!

Onsdagen inne dag med myskläder och bara trött, trött, trött.
Grabbarna gjorde en varsin pärlplatta, så kul att de vill sitta å pyssla.

                           Yngsta Sonen                        Äldsta sonen "döskalle" 
                                                                              om de inte syns ;p


Ja och idag tog vi en sväng till birsta. Syrran J ( bara 3 veckor kvar nu) och hennes sambo, vi åt frukost GRATIS på Ikea, mums va gott! Gratis är gott=) Handla rosa lampa till fönstret och en rosa blommlampa till vägg, 2 st prinsesstavlor till lillgumman rum som vi snart ska tapetsera med ROSA tapeter. Hon kommer säkert hata rosa när hon blir större men de får jag ta då.
                                                 



Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0