Ringde

Jag tog mig i kragen och ringde tandläkaren, fick en ny tid till grabben och fick en annan tandläkare, som hette något annat utländskt, hoppas man förstår honom bättre nu då!

Prata med syrran och snart är de dags för den liie/lillan att komma till världen tror jag.
Hon hade varit hos barnmorskan idag och hon trodde inte de skulle träffas till veckan=)
Slemproppen har ev gått, hon visste inte riktigt, inte lätt att veta när de är första gången.
Har inte sovit bra på flera nätter nu, massa sammandragningar, huvudet är fixerat, har mensvärk typ.
Man lever sig liksom in i de hela när hon berättar, tur de inte är jag som ska föda, säger bara aj, aj, aj.
Men de är det värt!!!

Mina 3 har varit olika. Första tog de ut med tång, andra födde jag med bara lustgas och tredje blev de snitt, så ingen förlossning är den andre lik.

I dag ringde min vän V o frågade om C skulle komma och leka med hennes son, snacka om en kille som blev överlycklig!
Tack V för att han fick komma=)=)=)



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du är moster imorgon...Kul att C ville komma och leka. H blev suuuuperglad!! Dom har lekt jättebra och haft så roligt tillsammans./V

2008-09-15 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0