Rasta

Ska "rasta" yngsta grabben idag, tror de blir att vi hälsar på hans förra dagis.
När äldsta sonen slutar skolan ska vi möta upp honom och ta en promenad till min mormor.
Måste passa på att gå så mycket som möjligt nu när de är så fint väder, sen så sparar jag bensin också, de gillar jag=)
Igår kom lillgumman två kryp framåt, hon har hela tiden kört "backen".
Min man och jag har diskuterat när han ska vara pappaledig o hjälp de känns som snart=(
Tror de blir att jag börjar jobba i maj, vi får se va som händer...

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va pengar du kommer tjäna.....nu när du inte annvänder bilen....moster e

2008-09-24 @ 13:15:47
URL: http://dagboken1
Postat av: Moster B

Ja lillgumsan backade när jag var där sist..spela inte nån roll hur du än försökte lura henne framåt med den där roliga barnsaken som satt fast i golvet..hihi.. JOBBA ja din stackare..välkommen till klubben :-)

2008-09-24 @ 20:57:28
Postat av: Fruj

hmm, undra va ja ska köpa för pengarna ja "tjänar"... ;-)'

Snällt att jag får vara med i klubben, tur de är 8 månader kvar, hihi

2008-09-24 @ 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0