Nya förlossningen

Nu har man äntligen skjutsat in syrran till den nya fina förlossningsavdelningen.
Hon vägrade kliva ur bilen en minut tidigare än kl. 13, precis som hon blivit tillsagd...
Öppen 5 cm och hon dushar för fullt, sambon hennes uppdaterar mig.
Han satt själv och plugga matte, eller rättare sagt försökte.

Nu fick jag sms om att hon hoppat i badet med lustgas, å j-vlar va de finns grejer alltså.
Innan syrran åkte upp med hissen så sa jag "Skönt, snart får du lite lustgas", men de skulle hon inte ta...=)=)=)
Blir inte som man tänkt säg ibland och helst inte när man har så ont så man tror man ska dö, då tar man allt man kan få!
Hon hade även blivit förfrågad om att va med i tidningen eftersom hon va den första som kom på den nya avdelningen, men de ville hon rakt inte;-) Vilken tjurpuppa o så j-vla lik mig, haha!!!

Kram M


Kommentarer
Postat av: S

he he...ja du har så rätt...så tjurig.....och så lik dig.

Snart har vi en till bebis att gosa med och jag får en till att "smittas" av.



kram S

2008-09-16 @ 16:07:15
Postat av: Anonym

Det vore väl trevligt om åtminstonde bäbisen fick vara med i tidningen... Hoppas pojken vill komma ut nu!!!!!Väntar!!!/V

2008-09-16 @ 16:18:04
Postat av: Anonym

Hur kunde hon bli sååå rekorderlig??? :-)

2008-09-17 @ 21:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0