Moster

Nu är man äntligen moster för första gången!!!
Kl.17.53 kom lilla W till världen, 3330g och 51 lång. Välkommen lilleman!
Så fort man fick veta drog man iväg till Ikea och shoppade till nykomlingen=)

Få se om de kommer hem i natt eller om de ligger kvar, syrran ville hem i natt om allt ser bra ut.
Själv tycker jag hon ska stanna och bara ta det lugnt o njuta men hemma är ju bäst.
Ingen idé att diskutera för man hör i tonen att hon bestämt sig redanÅåå jag är världens lyckligaste moster!

Ååå jag är världens lyckligaste moster!!!

Nu fick man sms, hon stannar. Klokt gjort.
Lilleman låg o sov på sin pappa, va gulligt.
Ska natta nu så man är redo o hämta lilla familjen i morron!



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad roligt.Grattis!! Vilken lång väntan som nu är över...Puuhh! Förstod ju att det var en kille. Välkommmen till världen lille W./ V

2008-09-16 @ 23:03:47
Postat av: A

Av erfarenhet vet jag att man bör stanna kvar på sjukhuset och inte stressa hem, särskilt när det är första barnet. Man är inte så erfaren som man tror. Och sen så är det ju superviktigt att amningen kommer igång riktigt. Bra beslut att stanna.

2008-09-17 @ 08:11:22
Postat av: Moster B

ÅH VAD LYCKLIG VI ALLA BLEV I SLÄKTEN. Lilleman liksom..fan va pojkar ni gör ni systrar :-)

2008-09-17 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0