Klar

Nu har man legat avslappnad o lyssnat på radio i badet, filat fötterna och rakat benen höstfin, NOT!!!
Lillprinsessan vakna, sätta henne i gåstolen, hoppa i badet, titta va hon gör, tele ringer 2 ggr ena va min man andra var min vän S, yngsta sonen vill naturligtvis också bada med sin stressade mamma, han hoppa i, vi hann leka "Ett skepp kommer lastat", benen o fötterna får man ta nån annan dag. Nu är man ur, ska klä på mig o två barn och vara hos min syster om en kvart, ja säger bara lycka till!


badkar
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir aldrig som man tänkt...Du han ju blöta ner dig iaf./V

2008-09-22 @ 18:13:46
Postat av: Moster B

Oj oj oj JA du är ju värsting små barns förälder...Vad det Sååååååååå det var..PHU



2008-09-22 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0