Klädbytardagen

Oj, va jag fynda på klädbytardagen. Den som fick minst va naturligtvis min yngsta grabb, så blir de alltid för han har så himla mycket får K... Nät jag tog upp kläderna o visa så sahan " Fick jag bara så lite", stackars lillgubbe.
Men man kan ju inte köpa bara för köpandes skull, men jag får super dåligt samvete.
De var asamycke folk o de är helgalen, stod i kö i  ca 1 timme, kanske va längre också...
När jag kom hem var jag TVUNGEN att sova en stund, efter nattens bravader=)
Va på tjejfest igår kväll, såååå trevligt!!!
Supergod mat och trevligt sällskap, vi var 5 tjejer o min lillgumma, jag som körde.
Kände inge behov av att dricka, hade lika kul ändå. Sen är jag pigg o fräsch idag, undra hur de andra mår, haha.

Lillprinsessan sitter riktigt nu, men ramlar bakåt när hon blir ivrig o ska ha leksakerna. Man har hjärta i halsgropen hela tiden. Min man har slängt sig många gånger så hon inte ska slå huvudet, märks att han är målvakt, hihi.

Nu ska jag umgås med gubben lite, han o yngsta grabben ska på hockeyskola snart.

Kram M

Kommentarer
Postat av: A

Drömde i natt att du visade dina fynd från klädbytardagen, var BARA röda plyschkläder!! Hallå!?

Man kan väl inte bara köpa likadana kläder, tänkte jag. Men du verkade skitnöjd så jag sa inget.



2008-09-28 @ 10:03:05
Postat av: Anonym

kul att du va på tjejfest....ja tro ATT du inte komma dricka PÅÅÅÅÅÅ länge...tisse niss/moster e

2008-09-28 @ 15:54:42
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

Haha, kan tala om att de blev inte bara röda plyschkläder och inte bara rosa heller;-)

B sa när jag kom hem " nämen, va mycke OLIKA färger du köpt den här gången" hihi

2008-09-28 @ 18:17:18
Postat av: Fruj

Håller med dig moster E, tror också de kommer ta länge...

2008-09-28 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0