Hjälp!!!

Nu närmar de sig... Fy fan! Tandläkardjävulen, ååå vilken klump jag har i magen nu, äh tänka på nåt annat!
Har tvättat 9 maskiner, hängt o torktumlat, så sköööönt.
Tog mig i kragen o putsa o bytte gardiner i köket.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, passa på när lillprinsessan sover.
Mina grabbar har varit helt gudomliga idag, inte bråka en ända gång (peppar peppar)
Plockat upp efter sig när de lekt, å de händer aldrig, mycket positivt=)
Blev ju riktigt fint väder idag, allt för att tänka på annat...



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRAM o lycka till vännen. Ska tänka på dej!

2008-09-29 @ 14:19:21
Postat av: Anonym

Vet själv hur det är att gå dit. Det är HÄMSKT!!!Fy fan att behöva att betala för djävulskapet också..Tycker att dom ska locka en dit och ge en pengar istället!!Det skulle vara mycket bättre.../V

2008-09-29 @ 14:20:33
Postat av: Fruj

Tackar! Gick ju bra;-)

2008-09-29 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0