Gullig vän

Fattar ni vilken gullig vän jag har!!! Fick ett sms av min vän J, hon undrade om vi skulle göra nåt på tis fm, inget planerat.
Hon ville låna min yngsta son så jag kunde va med lillgumman o greja i hemmet. Så snällt av henne!
Är glad att jag får ha henne som vän!!!



Jag sådde några blommor en för varje vän
Jag tror att de var fyra men särskilt minns jag en
Det blev höst och vinter och blommorna de dog
på våren kom de åter men kvar bara tre stod
Så kom de stora regnet med moln så stora grå
och nästa gång jag såg dem så var de bara två
Sen så kom då solen med allt de ljus den har
och plötsligt står där ensam en liten blomma kvar
Du härdades i solen du drunknade i regn
En sak är då säker du är en verklig vän



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Viken fin dikt! Poet också???/V

2008-09-21 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0