Go morron

Härligt att man kommit in i rutinerna igen, inte sova bort halva dagen=)
Är lite irriterad, min man har köpt hockeyhandskar fast han har!!! Så gör han hela tiden, de handlar ju inte om lite pengar heller.
Känner att man kan lägga pengarna på annat tex barnen och renovering.
Sen blir de inge bättre av att han snusar, snacka om att göra av med pengar. Snabb huvudräkning, en dosa dagen ca 48, 48x365=17520 kr (använde miniräknaren) 
En utomlandsresa för hela familjen eller vi kan ju testa och sätta oss på en snusdosan och se om den kan flyga...
Oj, oj va jag är på dåligt humör känner jag nu, de måste jag ändra på=)




Kram M

Kommentarer
Postat av: JH

Haha... och sist lurade han på J ett par fast han redan har:)

Nu är det dom här rackarns sena träningarna igen. Klockan är ju mitt i natten när dom kommer hem. J var dötrött idag.

Syns imorgon

2008-09-10 @ 17:42:32
Postat av: Moster B

Heja Mannen!!!! Bra jobbat..nån last måste vi människor ha..hehe eller så kanske jag står på din sida för att det är såååå jävla gott att snusa!!

Kram prillan under läppen moster :-)PS ikea= andra hemmet kostar ju de å..fast det blir ju förstås fint hemma?!

2008-09-10 @ 20:33:51
Postat av: Fruj

Tråkigt att de ska träna så sent, familjen blir faktiskt lidande av att de ska vara så trötta.

J behöver inte ett till par handskar då ;-)



Moster: Blir inte bara fint i hemmet som är till oss båda, barnen slipper gå naken också, hihi

2008-09-11 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0