Gift

Min moster B hade rätt, detta bloggande är ett gift! Men kul är de=)
Nu ringde min man, han hade svängt in på Ikea för att köpa sängen och de fanns inte 120 i svart så de får bli en 90s.
Har plockat lite där nere, måste höra med äldsta grabben när han kommer hem vad för saker han vill ha kvar.
Min yngsta son bara lääängtar tills vi ska bära ner hans saker till hans nya rum, hoppas de blir idag.
Spelade spel med honom förut, jag vann en gång och han en, tur de ,ja som är en sån dålig förlorare.

Vi som fick ett sånt fint babygym när lillprinsessan föddes och nu ligger hon inte i det längre, hon rullar och ålar sig över hela golvet. Vill gärna stå på knäna och gunga, hjärta sitter i halsgropen hela tiden för hon kan ju drutta på näsan. Men hon är lika lycklig för de=)


Lillasyrran C kommer snart så då ska jag sätta mig på rumpan ett tag och bara ta de lugnt , behövs nu känner jag.

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med att det är ett gift. Tur det inte är dödligt.. Bloggandet alltså!!

Jasså fanns det ingen 120? Då blev det ju uteslutningsmetoden. Det kan vara bra det ibland slipper man tänka och grubbla.../V

2008-09-12 @ 15:51:16
Postat av: J

Ja vill åxå se snaaaart :-)

Ja nu tycker ja verkligen att DU ska ta de lugnt!

Lägg dej i soffan, ta en mysig filt, nåt gott att äta kanske å nå skoj att se på tvn, B.B kanske haha

Ha de bra!

Kram

2008-09-12 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0