Främmande

Fick kvällsfrämmande av vännen J o hennes dotter, lika kul! Hennes dotter är världens charmtroll, när man ser henne kan man bara le för de gör hon jämt=)
Sen dök syrran, hennes kompis o lilleman upp, fick man snusa ännumer på honom*lycklig*

Va en pedagogisk mamma idag, försökte iallafall När jag skulle göra middagen så ropade jag på yngsta sonen o frågade om han ville skära falukorven. Han spärrade upp ögonen o sa " Med en VASS kniv" jag nicka, han sken upp.
Fram med skärbräda o korven. Ska erkänna på en gång, var livrädd för att han skulle skära sig, mina barn brukar inte få ha vassa knivar, bara när vi är i skogen o ska tälja och under uppsikt. Är en riktig HÖNSMAMMA faktiskt, hihi
Men han klarade ju de galant, tjocka, smala, hackiga skivor blev de.



Kram M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjena! Kul att även du bloggar =) Måste även få grattulera till titeln "MOSTER". Det är en sak att bli mamma, men att bli moster!!! man kan låna, skämma bort och lämna tillbaka när dom grinar =) Det är kanon!!

Fru B

2008-09-22 @ 23:39:01
URL: http://frubempas.blogg.se/
Postat av: Fruj

Tackar Tackar! Mycke bus kommer han få lära sig av sin gamla moster=)

2008-09-23 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0