Djävulsmaskin

Varför, varför måste min man köpa så många maskiner för, manligt kanske..
Vi har en sån där kaffemaskin som de är bara att trycka på en knapp så kommer de kaffe, låter väldigt lätt men kast skiten åt h-vete.
Den ska ju göras ren också, de tänkte han nog inte på... 
För någon dag sen när jag tryckte på halvkopp så rann kaffet sakta sakta, sen började den fräsa o så kom de liksom ånga från den o på slutet blev det som en "poff" av ångan. Jag trodde allvarligt den skulle smälla=)
Glömde berätta detta för min man för jag gjorde väl ren  den o tänkte att jag trycker inte på halvkopp då slipper jag de där. Igår skulle min man göra kaffe åt oss, och då gjorde maskinen likadant. Alltså ni skulle ha sett hans min, hade velat filma. Han stod länge o stirra på den o undra va f-n den höll på med, när ångan kom backa han lite sen kom han lite närmare för att ta bort koppen då kom de där "poffet", ja tror allvarligt han sket på sig, h-vete va rädd han blev. Jag låg dubbelvikt av skratt, så min humor!!!!! Där fick han för alla sina j-vla maskiner, hihihihi


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja se karlar....Älskar maskiner, allt som låter och med knappar...vårat nya inköp är en GPS, se HUR LÄNGE den är behövlig/moster e

2008-09-25 @ 08:57:58
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA...jag skulle nog ha blivit en man jag med. jag är ju en sån som tycker att allt är bra att ha.

Jag har utmanat dej i min blogg =)

Kram Jenny

2008-09-25 @ 12:51:48
URL: http://frubempas.blogg.se/
Postat av: A

Kom just på en sak...du hämtade ju K på skolan igår. Du kanske inte tänkte på det, men skicka gärna ett mess eller så nästa gång så jag vet. Vill inte att grabben ska gå själv hem utan att jag vet om det:) Har hämtat honom ett par gånger på skolan, men stannat och kollat så att din son har nån att gå med hem :)) Vimsmaja!

2008-09-25 @ 14:19:29
Postat av: Fruj

Yrväder som jag är så tänkte jag naturligtvis inte så långt ;-) brukar ju faktiskt smsa när de är nåt, men kommer absolut att smsa nästa gång=)

2008-09-25 @ 18:29:29
Postat av: Anonym

Maskiner , maskiner ,maskiner...Bättre med handtralla,haha/V

2008-09-25 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0