Dagens bravader

Berättade för min äldsta son att vi bytt tandläkare eftersom vi inte hör va hon säger, vet ni va gullungen säger.
" Jaha, är de för att hon pratar kinesiska. Hon pratar precis som lilla E" .
 Grejen är ju den att hon pratade ju svenska, eller rättare sagt försökte,haha.

Va på mc donalds för att äta lunch. När ja ska beställa så är min yngsta son inne i de där lekrummet. Så jag förklarar för honom att jag bara ska beställa och att han skulle ta de lugnt efter som det finns fler barn där inne. Min son har liksom lite myror i brallan och de ska vara full fart hela tiden, som tur är han är inte elak o dum med andra. När jag beställt och ska säga till honom så säger en tjej 
 Tjejen : Är de din son som är där inne?
Jag: Ja, de är de...( hann tänka hur mycket som helst)
Tjejen: Gud vilken otroligt fin pojke, så söt och gullig.
Jag: Jaså, va kul att höra (stolt)
Tjejen: Har suttit här och lyssnat och han har varit hur hjälpsam och snäll mot min dotter, allstå så otroligt fin pojke...
Öste på med komplimanger och jag bara växte som mamma, hihi

När vi sen gick därifrån så går vi förbi en äldre tant med rullator som var typ1m hög pga att hon gick som en krok med stapplande steg, smala tunna ben. Tror ni inte på f-n att min yngsta grabb får syn på henne och vräker ur sig " Mamma titta" och går PRECIS som hon gör BREDVID henne också... Min syrra C fick vända sig om annars hade hon asgarvat. Jag bet mig i kinden för att även jag hålla mig för skratt för de såg skit komiskt ut när han gjorde det och de va riktigt pinsamt. Förklarade för honom att så där gör man inte, men tror inte det gick in riktigt. Han hade fullt upp att titta på tanten som tog en himla tid på sig att gå.... 

Oj, va mycke roligt och pinsamt man ska va med om här i livet  ;-)

Kram M


Kommentarer
Postat av: Moster B

Ja du kan ju vara stolt över alla dina 3 st!

Ungar är ju för kul! Kramen..

2008-09-19 @ 18:24:34
Postat av: Fruj

Ja, jag är super stolt. Alla tre har sin egen lilla charm=)

2008-09-19 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0