Dagen fortsätter...

sur o grinig... vet inte varför, känner mig trött i huvudet bara.
Min yngsta son är väldigt och då menar jag väldigt duktig att prata, man får liksom skavsår i öronen.
Har grejat lite i äldsta grabbens rum, men allt tar sån tid. Nu ska alla våra grejer tömmas därifrån och vart ska jag stoppa allt??? Men men allt löser sig till slut...

Nu ska syster J gå med äldsta grabben till tandläkaren. Jag har sån fruktansvärd tandläkarskräck! Tur att hon ställer upp. Tusen tusen tack syster!!!
Kanske därför jag är som jag är idag, är ju liksom som ett misslyckande och inte kunna följa med sin son och vara stöd för honom. Men vill inte föra över skräcken så han också blir rädd.

Dagen började inte bra hoppas den slutar bättre ;-)

Kram M


Kommentarer
Postat av: J

KRAM vännen!!

Ibland är vissa dar så...

2008-09-10 @ 16:22:20
Postat av: Moster B

Tack gode gud att du är såååå smart! Klart du inte ska gå med honom till tandis!

Jag gjorde inte heller det med mina barn i början utan T fick gå ...som älskar tandis..(eh friskt eller..) hehe nä men skämt å sido, MEN mina barn är då inte rädd för han/hon heller idag! Tur att du är en sån god mor! kram moster

2008-09-10 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0