Besiktningen

Jag kom bara 5 min efter den tid vi sagt, bra jobbat av mig, va nästan svettig efter allt stress skulle ha behövt bada efter istället=)
In leta parkering, tog sin lilla tid, upp till avdelningen och där fick man vänta. Fatta ni hur länge vi fick vara där in och VÄNTA, 2 timmar tog allt sammanlagt men då var de ett par som gick för, grrr, men de va inte deras fel, personalen!
Besiktningen på lilleman slutade med en 2:a, han va gul, låg på gränsen. Så de tog blodprov för att se om de måste bli inlagd, skulle ta 1,5 timme innan de ringde.
Hem till mamma där bjöds de på lunch, satt fint i den hungriga magen.
Sen ringde de o berättade att proverna såg bra ut, skönt att höra.
Nu är de dags för middag, idag tror ja de blir korv o stuvade makaroner, barnens favorit och min mans=)


Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grrrr förstår när man sitter och väntar. Gott med stuvning!!/V

2008-09-22 @ 18:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0