Bada

Nu tänker jag lägga mig i badkaret, sätta på radion o bara njuta, tills lillgumman vaknar.
Ska skjutsa syrran till bb snart, W ska besiktas=)=)=)
Efter tänker vi mysa o ta en fika någonstans, så härligt att va mammaledig!

Härom dagen bad jag min man byta blöja på VÅR dotter, vet ni va han säger...
Min man"Jag har jobbat hela dagen"
Jag " Ok, men hur ska de gå när vi båda jobbar, då kommer ingen byta blöja på henne, eller... ;-)"
MIn man *tystnad* o bytte blöja, hihi
Lite komiskt tycker jag, han tror jag bara lallar på här hemma. Han måste tro att tvätt, disk, barn sköts av sig själv, ibland har han de säkert lugnare på jobbet, men en sån dag som idag kommer jag nog ha de bättre!




Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0