Ande?

Alltså nu är jag RÄDD! Har hänt så mycke mystiska saker här hemma och allt har ju en logisk förklaring (för er som inte tror...)
Har varit lite småsaker sen vi flyttat in men nu är de så intensivt.
I förrgår när jag skulle gå och lägga mig så puttar jag till dörren och i samma veva som den går igen så är jag vid byrån(där de knakade härom natten) Hinner liksom inte reagera riktigt på att de är "nåt" , hmm hur ska jag förklara, de va ingen "männsika" eller "spöke" mer som en blandning mellan ett moln och skugga, svårt och förklara. Men jag går igenom det där, va de nu va. Fick rysning i hela kroppen, av panik så blundar jag. Fick masssa skräkbilder från olika filmer, tänkte nu kommer hon från "The grudge" stå vid sängkanten eller nån annnan liten japansk/kines ande och stirra på mig.
Tillslut är jag tvungen att titta, måste ju se hur de är med lillgumman för byrån står ju precis bredvid hennnes säng.
Ingenting där...

Vad vill den/det mig???
Ringde min vän S och berättade vad som hänt och undrade om hon kunde ta med sin mamma så hon får "känna" va de är för "nåt", hon kan de där med andevärlden. Hon kommer, gud va glad jag blev=)

Nu blir de röjning där uppe så hon slipper sicksacka mellan grejerna.



Kram M


Kommentarer
Postat av: A på gatan ovanför

Äh det är du som har livlig fantasi bara :) Sluta upp med filmerna så ska du se att det bir bra.

2008-09-14 @ 11:25:51
Postat av: Fruj

Har bestämt att de är sluttittat på skräckfilmer nu=)

2008-09-14 @ 12:26:24
Postat av: Moster B

Ingen kommentar... eller jo! Fan va HEMSKT!!

2008-09-14 @ 23:23:35
Postat av: Anonym

ja säger bara FY FAN!!! /moster e

2008-09-18 @ 11:09:27
URL: http://dagboken1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0