Alltid lika trevligt

Trevligt med främmande, vännen J & J har varit här med sina söta småtjejer. 
E är 1,4 år och T är 3 månader, E pratar ett väldigt konstigt språk typ sälspråket, haha Men charma kan hon!
Så kul att se T, hon var liksom med och skulle titta på allt.
Sen tog jag en sväng ner på byn med J och E, skönt med en promenad!

Nu ska man väl börja med middagen så min man bara kan sätta sig vid dukat bord när han kommer hem från jobbet.
Vill att de ska va tvärtom när jag jobbar, tror ni på de... ;-)




Kram M

Kommentarer
Postat av: Moster B

Dukat bord..eh ja nä du jobbar längre än din man hoppas jag! Är det inte så? OCh så tycker jag så här den som gör middagen slipper disken! Kramis

2008-09-11 @ 21:50:09
Postat av: Moster B

Helvete vad du bloggat!!! kollar bakåt och jag får nog ta mig en timme för att läsa igenom alla...phu Jag sa ju att det var ett gift! Man kan alltid lita på en moster :-)



2008-09-11 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0