40-årskalas

Träffa vännen A igår som brytit handen, aj aj va ont de ser ut. Vi surra på om allt möjligt såååå kul=)

Åkte till jobbet för att gratta en som fyllt 40 år. Tycker man kunde ha gjort något annat med henne, något roligare än att sitta på jobbet och bara fika som vilken "fredagsrast" som helst. Hon är ju i denna miljö dag ut och dag in, ja, ja de är ju vad jag tycker, man tycker ju olika, huvudsaken hon blev glad och nöjd. Är bjuden på hennes 40-årsfest så man får gratta henne på RIKTIGT då=)=)=)

När man öppnar dörren hemma så möts man av F- och K -orden och en hel lång ramsa med svordomar.
Jaha, tänkte jag, nu målar min man listen och de droppar vitfärg på svartväggen som jag målat.
Och alldeles riktigt, va lite färg här och där men inge mycke och hade han målat listen när jag bad honom så hade det där aldrig hänt, men man lär sig av sina misstag, eller hur =)
Sa åt honom att "De fixar sig, jag duttar med svart färg" Ville egentligen säga "Så blir de när man inte gör saker och ting på engång" men bet mig i tungan, gud va duktig jag är ;-)
Hade jag inte haft så j-vla ont i nacke och arm så hade jag målat listen själv ,men men nu är de gjort och fint blev de.
Nu är de det roligaste kvar, möblera och göra fint med gardiner,lampor, tavlor mm.

Kram M

Kommentarer
Postat av: A på gatan bredvid

Vet ni (han) inte om att man målar uppifrån och ner? :)

2008-09-09 @ 09:45:15
Postat av: Fruj

Haha, jo, men varför inte göra de mer spännande och göra tvärtom, hihi. Kallas dubbel arbete ;-)

2008-09-09 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0