Vilken personlighet

Läste på aftonbladet om Idol-Anna, gillar henne fast jag bara sett programmet ett fåtal gånger.
Tycker om hennes personlighet o RÖSTEN!
Hon har ju rätt i de hon säger.
Jag förstår inte heller varför man ska lägga så mycket tid på utseende, de är inte ögonen jag lyssnar med i allafall=)
Har aldrig förstått mig på de där med musikvideo, tjejer o killar som är halvnakna o åmar sig runt i kort korta kläder, helst inga alls. Jag tycker ju inte låten är bättre för de ;-) Men men de är jag de!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article3479893.ab


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

men man vill vell se nå SNYGGT!de ä halva nöjet ..MEN att det skall styra allt är inte ok...de ä insidan som räknas...till alla er fula.../moster e

2008-10-08 @ 11:47:33
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

Snygg har ju inget med rösten att göra=)=)=)

2008-10-08 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0