Vagn

Jag klarade de!!! Följa med äldsta grabben till tandläkaren o plasta in 6 årständerna. De kändes ju men ja gjorde de, jippie.
Sen blev de frissan, gud vilken snygg o stolt grabb.
På kvällen tog vi en tur till birsta jag, äldsta grabben, lillgumman, syrran o lilleman.
Syrran o jag kom fram till de att vi inte skulle stressa o de höll vi =)
Men ni skulle ha sett när vi skulle fälla ihop hennes vagn, tydligen hennes sambo som alltid gjort de, så hon hade ingen aning hur man gjorde. Ja sa bara " De klarar vi, hur många vagnar har inte jag hållt på med på jobbet"
Vilka moderna grejer alltså, intelligenstest...
Vi var två stycken som drog i allt som gick att dra i, tillslut fick vi till de, den veks i hop. Lyfte in den i bilen o då ramla den ner ytterligare ett hack, vi skratta så vi låg dubbelvikt. Såg ut som på film, typ när man äntligen fått till de så rasar allt, haha
Brio Barnvagn
Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Ja det där med vagnar är inte det lättaste :/



Men va duktig du var som följde med honom, fast 6-årständerna? Har han inte fått dem förrän nu eller har du inte velat gå dit med honom på 2 år? Hahahaa.



Jag sa till honom imorse att han var superin i håret:))

2008-10-15 @ 08:40:49
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

NU har du varit JÄKLA duktig/moster e

2008-10-15 @ 08:47:07
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: LogLady

Klart vi går på kyrkis! Jenny med?:) Snart har vi ett litet gäng där. Ska försöka komma iväg i tid imorgon, kanske går bättre när det inte regnar :D



Kram!

2008-10-15 @ 09:52:47
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tekniken när den är som bäst!!/V

2008-10-15 @ 14:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0