"Bollar"

Ska erkänna på engång...
Var livrädd o titta mig i SPEGELN när jag borstade tänderna igår kväll, så filmen skrämde mig nog allafall, haha
Syrran övningskörde pappa till jobbet i går, stadskörning o filbyte. Hon är superduktig, snart har hon körkortet.
Stannade till hos vännen S o I på vägen hem, var så länge sen, kul att få umgås o prata lite=)
Sen tog vi en sväng till syrran, men de är inte henne ja vill träffa, vill ju snusa på lilleman ;-)

Tog o gjorde "bollar" med yngsta grabben. Nu undrar ja en sak??? Får man säga "negerboll" eller är ja rasist då???
Har sagt de i hela mitt liv, men på jobbet har jag använt "chokladboll" vet ju inte om de är nån som tar illa upp.
Va säger ni? O vem är de som kommit på ordet "negerboll" finns ju inget som heter "svennekaka", hehe

På lillgumman är de full fart fram, hon kryper o tar ALLT hon hittar o stoppar helst i munnen. Så de är uppassning till 100%, grabbarna har ju så mycke smålego. Gäller för dem att hålla sina leksaker på sina rum, hmm tror inte de klara de men vi kan ju hoppas =)



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju sjukt det här med negerboll!!Det får inte heta Magnum Black, men det får heta Magnum Vit?? Är inte det diskreminering?? Varför får det också heta vit choklad??

Hoppas inte lillgumman sätter någon legogubbe i halsen nu när det är full fart...Skulle kanske va bra med skyddsnät runt henne,haha=)/V

2008-10-06 @ 12:20:26
Postat av: Loglady

Personligen är jag inte så sugen på att stoppa nåt som heter NEGERBOLL i munnen så jag håller mig nog till chokladboll:)

2008-10-06 @ 13:18:06
Postat av: Fruj

Haha, den var bra! Har aldrig tänkt på va de heter de jag stoppar i munnen, haha



Och V, håller med dig, sjukt!

2008-10-06 @ 15:41:31
Postat av: Moster B

Ja boll som boll..? Men jag är inpräntad jag å från dagistiden att man inte får säga negerboll... MEN goa är de!!! Kram moster B

2008-10-08 @ 23:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0