Kizz

Nu är grabbarna ute o leker o lillgumman sover så nu tänkte jag skriva lite om helgen=)

I Lördags var man bjuden på 40-årskalas o jag skulle dricka för första gången sen juni förra sommaren. Jag var super nervös, tänk om jag skulle bli aspackad, spy o göra bort mig totalt, de vill man ju inte, jag börjar ju bli till åren =)=)=)
Festen började med en liten ballong lek, alla fick en varsin ballong som skulle knytas runt höger ben sen gällde de att ha kvar sin till sist... Min small på engång...
Sen var de dags för mat, de bjöds på potatisgratäng (tror aldrig ja ätit så god) rostbiff, sallad o bröd. När vi sitter o ska äta så säger sambon till han som fyller år " Eftersom du inte kunde åka på AC/DC konserten i Sthlm så har jag hyrt in ett band istället" Hon slår på stereon o in kommer KIZZ, jag låg dubbelvikt av skratt. De hade klätt ut sig o sminkat sig precis som dom. Å de hemma gjorda platåskorna ska vi inte tala om, haha. KANONBRA gjort!!!
Festen var igång o den var supertrevlig, vi var inte hemma förrän 4 på morron. Jag hade då druckit 4 cider, bål o dooleys o stod på benen, kände mig lite vimsig i colan bara=)
Söndag var de dags för tvättstuga, tror inte jag tar tvättstuga "dagen efter" nån fler gånger, ja mådde bra men asatrött.
I måndags va ja ännu tröttare, kändes som jag supit i flera dagar, därför de inte blivit nåt skrivande;-) Men nu har man återhämtat sig helt!


I går kom HELA släkten inramlandes tror ja. Ett tag hade jag 2 st systrar, 2 st mostrar, 3 st kusiner, 2 st sambos o min egen familj i köket o alla pratade i mun på varandra, I LOVE min taikonssläkt. Vi blir mer o mer lik zigenarna tror ja, haha.
En av sambon gick in o satt sig i tv-rummet, han är nog inte van än, hihi
Så moster B, FÖRVARNA M innan hela släkten "ramlar" in hos dig, så han inte hamnar i chock;-)


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

RAMLA gärna in hos mej...ta TAvegyl(eller vad det heter)moster e

2008-10-29 @ 12:14:23
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

Klart vi kommer "ramla" in hos dig moster E, tur du är van=)

2008-10-29 @ 12:22:10
Postat av: Anonym

Ja det var asakul på festen/V

2008-10-29 @ 21:10:08
Postat av: Moster B

Ja vad kul det var.. känns som gamla goa tider...kram moster B

2008-10-29 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0