Hinna så mycket

Mitt liv går nog ut på att man ska hinna så mycket som möjligt på en dag, jag lever dagen som den vore min sista.
De är på gott o ont, blir rätt mycket stress...
Idag har jag bestämt mig för att bara vara hemma, bad syrran komma hit så jag kan få rå om lilleman lite.
Min yngsta son ska få ha kompis här, han verkligen längtar, då kan de sysselsätta varandra=)
Lillgumman är de 100% passning på,
Igår va jag ute från 8.45 till 22.00, hann med massa grejer, men inte allt jag borde=)
På morron va de kyrkis, I love it!
Kl.13 läkaren för att titta på lillgummans prick igen.
Åkte till min mans jobb o hämta bärsele för mamma o jag skulle shoppa lite.
Innan jag hittade dit, jisses, jag åkte fram o tillbaka som en jojo. Min man frågade va jag höll på med, han såg bilen flera gånger... När jag pratade med honom så säger han " du ska åka förbi där o där å sen svänga vänster, (skriker) nuuuuuu ska du svänga" då var de för sent så jag fick vända, tror ni inte på f-n att jag åker förbi igen fast från andra hållet så de blev till att vända igen. Då fick man sin dos av skratt=)=)=)
Mamma o jag hann rusta, bolaget, Ikea, birsta city på 2 timmar, de ni ;-)
När jag väl kommit hem så är kl. 18 o 18.30 skulle ja till grannen på Mary kay party. Va inte hemma förrän 22. Luften gick ur mig... Men va skönt o få ansiktet rengjort, de gör man inte ofta, så nu är man vinterfräsch i hyn.
När hon ska berätta priset på ett paket hon hade, så trodde ja jag skulle trilla av pinn, 3900 kr, alltså hon måste skämta.
Ska jag säga till min man att nu skall ja ha ett ansikte len som en babyrumpa så de blir till att äta nudlar i 3 månader, tror inte de. Jag köpte faktiskt ett läppstift för 189 kr, å de är absolut inte likt mig, men de va skitsnyggt!!!
Måste tillägga, när jag säger att jag vill beställa BARA läppstiftet så säger jag även att JAG HAR INTE RÅD MED NÅGOT ANNAT... Tror hon blev lite putt, de bjuder jag på;-)

Syns inte på bilden, men de är lite glitter i den också=)=)=)



Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Vilken lyx att handla så dyrt läppstift, men det är du garanterat värd :) Ta det lugnt idag nu då, och LADDA riktigt. Vi ska också ha barnvakt imorgon, bara ett par timmar dock. Ska på biosupé och sen film...kanske är nyttigt för mig :)

2008-10-24 @ 15:15:09
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon LYCKAS sälja läppstiftet till dej.....JAG har oså handlat...../moster e

2008-10-24 @ 23:47:32
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: S

Här skyndar man sig för att få läsa de senaste nyheterna från festen, men vad ser man...ingen ny blogg från dig. Lite fyllsjuk kanske...... he he



kram S

2008-10-26 @ 08:23:40
Postat av: Anonym

Dyrt men fint läppstift. Kanske är det som tupperware... Dyr plast= Bra plast????/ V

2008-10-27 @ 11:32:31
Postat av: J

Nog haru många järn i elden alltid :-)

Kan åxå nåra ordspråk haha

Verkar ju inte ens ha tid att blogga ;-9 Saknar dina inlägg iaf.

Kramis

2008-10-27 @ 14:29:51
Postat av: LogLady

Hohooo? Nu får du sluta bloggstrejka eller vad det nu är du pysslar med!

2008-10-28 @ 15:46:15
URL: http://loglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0