1-årakalas, Kung fu panda o klädparty

I lördags var man på 1-årskalas, gu va tiden går fort, snart är lillprinsessan där också!!!
Hon fick leksaker som lååååter, hoppas de låter högt o länge, hihi
Barn gillar ju de mer än vuxna gör ;-)
Kl 17 var vi bjuden på Kina av svärmor, fy va gott de var!
Syrran, sambo o lilleman kom o hälsade på, va lång han har blivit, tiden bara rullar iväg alltså.

Söndagen åkte jag, grabbarna, grannen o hennes son på bio. Vi såg "Kung fu panda", mycket rolig!
Mysigt o göra något själv med bara grabbarna utan lillgumman.




I går va man på ett sånt där klädparty, hade ingen lust att gå för jag TÄNKTE ju inte handla...
Blev en klänning för 250 kr till lillgumman, mycket dyrt för att vara jag.
Får bli en sån där " bästa gå bort klänning"



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäklarns vad fin klänningen var. Jag brukar inte gilla Me&I kläder men den där var sketa fin.../V

2008-10-14 @ 09:25:07
Postat av: LogLady

Nej, verkligen inte likt dig att handla så dyrt!:) Men den ser ut att vara värd varenda öre:))

2008-10-14 @ 12:08:16
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA Självklart!! Ring du bara...eller ta på dej en skylt runt halsen där det står:

OM JAG BLIR FÖR FULL OCH ODRÄGLIG, VAR GOD RING DETTA NUMMER **-******

Ring så får du mitt akut nummer =)))

Ett litet tips: varannan vatten Mia, varannan vatten!!!!

2008-10-14 @ 13:16:25
URL: http://frubempas.blogg.se/
Postat av: Anonym

joyemelie.blogg.se min nya !:)

2008-10-14 @ 13:48:12
Postat av: Moster B

Sicken dyr klänning.. Fasiken stenen måste ju nästan vara bortgnuggad..hehe

2008-10-14 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0