Stannat inne

Då har man varit på kyrkis igen, men idag va äldsta grabben med för de har lov på skolan.
Min yngsta grabb o jag kom i luven på varandra när vi skulle gå hem. Tvärr är de ju JAG som bestämmer... Men jag får så dåligt samvete när de blir konflikter, inte så ofta de händer som tur är!
När vi kom hem o jag pratade med honom så säger han "Förlåt min älskling" han vet hur han ska charma sin mamma=)

Tror att de här är en sån här dag man skulle ha stannat inne, hela familjen!
Nu ringde de på dörren o där står grannen längre ner på gata o säger att hon nästan körde på min äldsta grabb som åkte madrass ut i vägen... Å va vad de det sista jag sa innan han o hans kompis gick ut... INTE ÅKA SÅ NI ÅKER RAKT UT I VÄGEN... Fick de minnesförlust på vägen eller va hände... De va kompisen som nästan blev på körd men tanta tror säkert han är min son också, inte lätt att hålla redan på vems som är vems ;-)
Nu har de två lovat mig att inte åka där mer=)

Nu vill jag att dagen ska flytta på i lugn o harmonisk takt... tror inte de blir så, haha

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Fy vad otäckt med madrassåkning, man blir ju livrädd när man hör sånt där. Tur ändå att hon kom och sa till. Tur att hon inte läser din blogg när du kallar henne för tanta ha ha ha



kram S

2008-10-31 @ 07:04:20
Postat av: Anonym

ja östrand ä inte kul att vara bilburen på.../hemtjänsten

2008-10-31 @ 09:39:50
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

Åkte faktiskt själv i den backen nu å jag måste säga att tanta måste ha kommit i HÖG fart om hon inte såg killarna...

2008-10-31 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0