Engla Louise

Blir inte så mycket bloggande för stickningen tar sån j-vla tid. Å, vet ni hur långt jag kommit nu...
Har precis rivit upp för 20:de gången kanske, så jag är från scratch!
V jag behöver din HJÄLP, va gör ja för fel... Du såg ju STOR hålet som blev IGEN... Har du jour på tele så man kan ringa när som helst på dygnet, haha
Kommer drömma mardrömmar om att garn o stickor!

Jag är yr i bollen jag=) Vännen A o hennes lillatjej (sötis) var här o hälsade på idag, vi surra o fika som man brukar göra när man träffas. Vi började prata om kyrkis o jag tänkte ta bilen eftersom jag måste iväg tidigare, sen visste vi inte om J o hennes dotter skulle med, så jag skulle skicka ett sms o fråga o skriva hur vi skulle göra.
För de första så tog de tid för mig o skriva de där smset, jag surra väl o glömde bort. Tillslut så skrev jag färdigt o skickade iväg, o till vem skickade jag till tror ni, till hon som var hos mig... ;-)

Efter middagen kom syrran o lilleman, va han förändras i ansiktet bara på några dagar. Snart kommer han med keps, pipskägg o cigarr i munnen=) skämtar syrran, för du tål väl skämt, hihi

Såg på 3:an förrut om Engla Louise som kämpar mot anorexin, gud va jag mådde dåligt för hennes skull.
26 kilo vägde hon o säger  till doktorn när han försöker förklara att hon måste gå upp lite "Nej,  jag vill inte väga mer än 26 kilo." med gråten i halsen .
När hon pratade lät hon som hon vore 80 år, å kroppen ska vi inte tala om.
Undra hur organen mår i denna kropp, jisses.

På Capio anorexicenter i Upplands Väsby har patienterna på s


http://www.aftonbladet.se/wendela/article3431161.ab

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stickningsjouren är öppen dygnet runt på telefonnr 071-....Ha ha trodde ni ja!!Ring du bara du har ju nr et



Ska inte klaga på mina överkilon mer.../V



2008-10-01 @ 22:41:23
Postat av: Moster B

Träffa din vän J och sötisen..fan den lilla damen ler ju jämt.. hon är så lycklig! Det är ju mamman å! Jasså du stickar.. har du så lite att göra hemma? EH ja ja du är ju duktig på det mesta så det där lär du dig ju + Att du har journr till V! Hade så gott och jag väntar på stickningsresultatet...SPÄNNANDE :-) vad stickar du egentligen? Kram moster B

2008-10-01 @ 23:25:48
Postat av: Fruj

Ska bli ett par strumpor till lilleman, kommer nog sluta med en halsduk...

2008-10-02 @ 08:30:28
Postat av: Loglady

Hahahaaa, ja du...det där med sms:et gick ju HELT åt skogen! Bara att inse att det var bättre att ringa:)



Men usch vilken läskig tjej, hon som vägde 26 kilo. Min Mamma vägde ca 23 (!!) kilo när hon var sjuk.

2008-10-02 @ 11:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0