Trevligt

Mycket trevlig fest måste jag säga, ska erkänna, fick sug att dricka för första gången=)
Va jätte nervös innan vi skulle dit, kände ju ingen, jo en till. När vi kom dit va de full smockat med bilar o jag utbrister
"J-vlar va mycke folk, ja tror ja svimmar" Min man med lugn röst "Alla de där är inte på festen, hur tror du de skulle få plats, de är ju hockey människor..." Festen var i korpstugan bakom eon arenan, å de är sant, de hade inte fått plats=)
När man kom in fick man bål o en lapp. På lappen stod de en låt o jag skulle hitta gruppen,  ååå va ja tycker sånt är pinsamt. Den som hade gruppen skulle bli min bordskavaljer. Hade jätte tur min man började prata med paret bredvid mig o vips de va han som hade gruppen, ja slapp gå runt o fråga!!!
Gick en frågeslinga, oj va svåra frågor, kände ju inte den hon hade festen med men de slutade med 11 rätt av 15.
Då va de dags att sätta sig, jag hamnade långt ifrån min man o den jag kände. Så de vara bara att ta tjuren vid hornen o tomprata med han jag satt bredvid, tänk om man hade fått tagit sig en racka bajsare innan, hade varit så mycket lättare...
Middagen var uppdukad med buffé, supergott. Till efterrätt va de nån, ja va var de?? Gott iallafall=)
Hade sms kontakt med syrran J hela tiden, väl uppdaterad hela tiden.
Vid 21.30 så började bandet att spela då kände jag att de va dags att åka, missa presentöppningen, men de skulle öppna efter bandet spelat å då skulle de va mitt i natta. Ville bara hem till mina barn=)
Hade gått jätte bra för lillprinsessan, hade sovit en gång, ätit gröt. När vi kom så höll hon på att somna, hon sjung klagosången=) Ååå, va glad hon blev när hon såg att de va ja, skaka i lillkroppen, va väl maten hon ville åt ;-)
Vet att hon hade sovit för natten om vi inte kommit men de va skönt att åka hem den tiden.

Min andra syster C hade grabbarna här hemma, de hade gått jättebra. De va ju på kalas hos W till kl 20, då skjutsade min vän V hem dem. Tusen tusen tack V! De hade nästan somnat på en gång, så hon hann knappt träffa dem.

Idag blir också en lugndag, tror jag tog ut mig i torsdags=)
Ska bjuda systrarna o sambo på middag som tack för barnvakten!


Ett STORT tack till ALLA som ställde upp igår, så jag o min man kunde gå på 40-årsfesten!!!
Tack för att ni finns o ställer upp, bara att ringa om ni vill ha hjälp med nåt ;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med fest! Längtar tills du ska dricka!!Stoppa in dom där mjölktetrorna i påsen och släpp loss på 30-års festen,vetja =)haha/V

2008-10-04 @ 23:45:05
Postat av: Anonym

ja nu ä DE DAX att träna nisseniss SLUT.../moster e

2008-10-05 @ 12:51:51
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0