Mirrors

Vet ni va ja ska göra nu??? Utsätta mig för hemskheter!
Jag, min man o yngsta syrran ska se skräckfilm, "Mirrors"

Handling:
"Ben Carson (Kiefer Sutherland) är en snut som arbetar med posttraumatisk stress syndrom, som tar ett jobb som en natt nattvakt på en gammal lyxiga varuhus som bränns i en stor brand. Strax efter han börjar sitt arbete, Ben är hemsökt av fruktansvärda visioner i de stora speglarna i affären på natten. Dessa enheter börja föra honom och hans familj, se på dem genom alla reflekterande ytor Ben familj är nära. I en desperat kapplöpning för att rädda sig själv och hans främmande familj från skada, Ben försök att avslöja obehagliga historia som dessa andar vill att han ska föra fram i ljuset ... innan det är för sent."



Kram M


Kommentarer
Postat av: J

Du min vän, kanske ska ta o fundera ut ett nyårslöfte ;-) Hoppas du får sova utan mardrömmar inatt nu! Kram o natti

2008-10-04 @ 22:39:03
Postat av: Fruj

Ja, jag tror de blir mitt nyårslöfte...=)

2008-10-04 @ 23:08:28
Postat av: Anonym

Skulle inte du sluta med dom här hemsk filmerna? hur var det med "stoftet"???/V

2008-10-04 @ 23:41:37
Postat av: LogLady

Jag började också att se den igår, men tyckte den verkade så B:ig så jag slutade. Sure, det var säääkert anledningen, va? Okej, jag ÄR redan lite rädd för speglar, Svarta Madam du vet:) Men jag såg bara början, var den bra? Känns som att de gör filmer av allt, börjar bli tjatigt, Sa till J att jag skulle skriva ett manus om ett ondskefullt täcke, han trodde inte på den ideén :/

2008-10-05 @ 09:02:06
Postat av: LogLady

Läste igenom vad filmen handlade om i ditt inlägg nu...vem F*N har översatt det där?

2008-10-05 @ 10:02:00
Postat av: Anonym

URSÄKTA!!! va ä detta!!!sluta titta på detta...du bli bara RÄDD/moster e...

2008-10-05 @ 12:49:48
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

Haha, vet inte vem som översatt den, nån som haft lite för sig=)=)=)

Den VAR B:ig, ja lovar, men jag var ändå rädd när ja skulle sova, tänkte mer på "the ring" o "the grudge" när jag skulle sova, hehe

2008-10-05 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0