" Man 30+ till salu"

"MIN man 30 + är till salu. Vid avhämtning o snabbare affär betalar jag gärna!"

Klart jag inte vill sälja min man ;-)
Är lite smått irriterad på honom bara...
Han skulle åka ner med tvätten så de bara var för mig i morse kl 8 att gå ner o starta dem...
Vad hände på vägen??? Gick han i nattmössan...
Ja kliver upp, skickar äldsta grabben till skolan. Ser på en gång att tvätten står kvar, grrrr.
Ner i källaren o hämtar resterande av tvätten, skulle ha gjort de igår men stod ett stort "monster" i vägen, alltså en spindel.
Då upptäcker jag att tvättmedlet är SLUT, å vem tvättade sist, ja just de, min man, ojoj.
Smsa min allra bästa vän, tack vännen för att du finns o bor så nära ;-)
Hämta tvättmedlet. Klädde på lillgumman o yngsta grabben.
Går ut till bilen o va ser ja då, att bilen måste skrapas, puh.
Tinar upp bilen kör fram, packar in den TUNGA tvätten, ner till tvättstugan o i med tvätten.
Nu har jag huvudvärk av all ilska tror ja. La mig sent i går också men de är mitt eget fel!

B du ska veta, fast jag är lite irriterad o grinig just nu så ÄLSKAR JAG DIG!!!


Kram M


Kommentarer
Postat av: LogLady

Typiskt karlar! Ska det bli riktigt gjort får man F*N göra sakerna själv :) Sen kan du även fråga mig om du behöver nåt, vad som helst :) Var ju du som sa det "vad har man grannar till?"

2008-10-10 @ 09:36:03
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle nog mest varit arg för det där "monstret" ja....

Nej då jag skojar. Har man inte nog körigt som det är? Jag säger bara KARLAR!!!( fast ibland är dom bra att ha )/V

2008-10-10 @ 12:47:30
Postat av: Moster B

Hm det är ju som de är... det är nog bara ibland att gilla läget och att inte slösa sån energi på dem. MEN för några dagar sen försökte han att få dig på en mysig middag hehe.. Kram på dig

2008-10-11 @ 08:50:48
Postat av: Anonym

Nu var det ett tag sedan du skrev, lever du?=)

KRam

2008-10-12 @ 17:01:25
URL: http://justlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0