Lusjakt

I fredags hade jag panik! Trodde lusen hade uppstått, va hysterisk o less.
Tur jag hade tvättstuga, tvättade allt i alla sovrum, mössor o yttertröjor. Tittade i grabbarnas hår men hittade inget.
Ringde moster E, hon kom på sin rast o tittade mitt hår, men hittade inget. Ju mer ja tänkte på de ju mer kliade de i huvudet!
Köpte lusmedel i fall vi skulle hitta nåt, man kan ju inte bara titta en gång. F-n va dyrt de där j-vla medle är!
Men de få kosta va de vill för de ska dö de j-vlarna!!!
Nu har massa tittat mitt hår o inte hittat nåt, kollat grabbarna, hitta inget, så nu kan ja va lugn.
Yngsta grabben tog jag o klippte 5 mm, tur han passar i kort hår=)
Hann inte klippa äldsta för mamma ringde o sa "Jag bjuder killarna på klippning"
En glad kille som jag inte hunnit raka, ska få gå till en riktig frisör, händer inte ofta...
När hela familjen går omkring som Sinead O´conner, då vet ni, Lustime=)=)=)


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

ORKAR inte detta trauma vi haft en gång i år....../moster e

2008-10-14 @ 08:27:30
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Fruj

nä, inte jag heller. Man är på sin vakt hela tiden!

2008-10-14 @ 08:32:52
Postat av: Anonym

hahaha lite väl dramatisk frisyr.../V

2008-10-14 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0