Lägligt=)

Jaha då fick man främmande, kom lägligt=) Fick man sig lite paus i plockandet.
Min vän S o hennes son va hit, de hade med sig chokladbollar som de bakat, mums.
Köket, hall, o badrum är klar, tror jag ska lämna dammsugning till min man, han är mycke bättre på de än mig... Eller rättare sagt min axel pallar inte med att dammsuga. Har tyvärr fått tillbaka skiten i axel, skuldra o nacke. Får ofta huvudvärk nu, går väl till sig=)
Men då är de väl bara att gå å fortsätta med plockandet.
Är de så här min man gör, hmm. Därför han alltid erbjuder sig att dammsuga;-)


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vicken.................bus bild!!!/moster e

2008-10-29 @ 20:59:48
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jaha det är därför min sambo är så ivrig att dammsuga när jag är på jobbet!!!/V

2008-10-29 @ 21:11:55
Postat av: Anonym

Guuud vad du bloggat ida!!!! Kuligt!!!Har saknat dig i bloggvärlden...../V

2008-10-29 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0