Kyrkis

Oj, oj va speciella människor de finns...
Jag gillar inte de som är högljuda av sig, kanske för att jag inte är så själv...
I dag var de en på kyrkis som var ganska högljudd o surrade i ett, tycker synd om dig A, trodde hon skulle surra ihjäl dig, haha.
Å, va min yngsta grabb tyckte de va kul idag, han verkligen njuter när vi är där. Jag är rädd att han skall vara som Emil i Lönneberga, men han är långt i från de, hur snäll som helst. Kul att se andra som har en liten "Emil" =)
Spelade ett frågespel  nu när vi kom hem. Han fick frågan " Vad heter mitten fingret på handen" Då tittade han på mig o höjde ögonbrynen å sa "Fuck you fingret" =)=)=) Tur vi inte spelade de spelet på kyrkis, haha.

                  

Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Hahahhahaa, han är för härlig! Snacka om att han varit med storgrabbarna för mycket:) Och angående "surrkusen" så kopplar jag bara bort, jag är så van :)

2008-10-16 @ 13:28:55
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Fruj

Kanon att du kan koppla bort annars får du verkligen skavsår i öronen, hihi

Ja, man märker när han pratar att han tar efter de äldre, på gott o ont ;-)

2008-10-16 @ 13:32:25
Postat av: Anonym

Ja det märks att han är med storgrabbarna. Dom snappar upp lite väl mycket av dom stora...Hahaha Som sagt- Små grytor har också öron!!/V

2008-10-16 @ 20:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0