Illamående

Nu mår jag så där dåligt igen o vet ni varför...
Jag ska till tandläkaren, var ju ett tag sen jag var där så nu har jag hunnit bli så där RÄDD igen...
En stor klump i magen o känns som jag ska kräkas men men jag måste ju dit, bara ta tjuren vid horna, eller va de heter.
Syrran C ska vara här o ha yngsta grabben o lillgumman.
Va å vägde lillprinsessan i går, 6130 g  63 lång o är 8 månader, så hon är inte stor för sin ålder, men hennes kropp är proportionerligt Hon har ju de där babyhullet är ju absolut inte spinkig. Hon sa på bvc att de skall i med mer fett iallafall...
Men inte så konstigt om hon inte går upp så mycket, lilltjejen rör sig ju HELA tiden, sen var ju hon liten när hon kom, o brås hon på min längd, ja då blir hon inte lång inte.
Skulle tillbaka dit om en månad så då är hon på bvc inte så orolig annars skulle vi fått komma om 2 veckor.
Ikväll kommer klassföräldrarna hit, ska planera ett halloweendisco. En som svarat att han kommer o en som inte kunde men hänger på det vi bestämmer. Kanske bara blir han o jag då, va kul vi ska ha. Då får de andra infinna sig i de vi bestämmer, kan inte vänta längre. Trodde de skulle va kul o anordna nåt roligt för klassen men de har mest bara varit jobbigt, blir så många viljor liksom. O jag är ju van o få min vilja igenom, eller hur min man, hahaha.

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

behöver du hjälp med disco....säg till!!!vi har många som kan ställa upp....o lilla är OK!!!/moster e

2008-10-21 @ 08:17:19
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet hur det är med många viljor...varför ska endel göra det så komplicerat? Barnen är nöjda med att det bara händer något annat!/V

2008-10-21 @ 09:20:14
Postat av: Anonym

Tandläkaren kommer att gå bra. Du är ju en duktig flicka!!!!/V

2008-10-21 @ 09:21:39
Postat av: LogLady

Huvudsaken man vet att barnen mår bra och att de följer SIN kurva :) Och det är ju som sagt inte så konstigt att hon är liten :)



Jag kan komma över ikväll på ert "möte" om du vill? Kanske kan komma med nån idé eller styra upp nåt som övriga vill övertala dig till ;)

2008-10-21 @ 09:51:22
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Lillan är helt perfekt! SÅÅÅ underbart perfekt!

Tandläkaren jag fy och usch men jag tänker numer på hur dyrt det är och inte hur hemskt det är..

kram moster

2008-10-21 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0