Hit o dit

Gud va jag far o fläng hela tiden, jag måste ha adrenalin i kroppen dygnet runt tror ja=)
Va till tandläkaren, direkt därifrån o fixa presentkort på masage till hon som fyller 40.
Hem o klädde på barnen, skjutsa mamma o pappa till affären, hämta syrran skjutsa henne till skolan, hem o vänta på äldsta sonen som  skulle komma hem från skolan. Tillbaka till affären, skjutsa hem mina föräldrar.
Stanna där i ca 30 min, drog ut lite bilder på hon som fyller år, kan man kanske göra nåt kuligt av.
Tillbaka till skolan o hämta syrran o nu är vi hem o tar paus i ca 30 min. Syrran ska ha grabbarna o jag o lillgumman ska möta upp min man som skall tatuera sig, spännande!
Direkt därifrån sen till Ikea o fixa present till grabbarnas kompis W, de ska på kalas i morron.

Kram M


Kommentarer
Postat av: A

Utmanad!

2008-10-02 @ 17:26:17
Postat av: Anonym

Ja vila får man gö i graven sägs det.../V

2008-10-02 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0