Hemkommen

Då är man hemkommen från kyrkis. Oj, va jag såg ut som en dränkt katt när ja kom hem, haha. Kunde ju sätta på sig kläder efter väder, icke jag eller...
Super kul o få träffa andra barn o vuxna o FIKA, min yngsta grabb uppskattade de här lika mycket som jag=)
Fast man väljer vilka man vill prata o umgås med, hehe  ;-) ;-) ;-)

Trängde på mig ett par jeans idag, va ju ett bra tag sen man hade jeans men de va stretch , haha.
Nästa år kanske, ja säger bara kanske, kommer man i kläderna man hade innan graviditeten, man kan ju alltid hoppas!

Tur man inte är nudist i detta väder ;-)


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och B i gamla dar?/V

2008-10-09 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0