Gröt med grädde

Filmen var inte alls bra, lite otäcka scener ska jag erkänna att de var. Va liiite rädd när jag skulle sova men de var mest för att jag tänkte på andra filmer så som "The ring" o "The grudge".
Middagen var jättetrevligt med mina kära. Vet ni va mitt flum gjorde...
Man ska ju inte bara göra EN sak samtidigt utan 100...
Ger lillgumman gröt, upp kokar kaffe eller rättare sagt trycker på knappen, tar fram efterrätt, sätter mig fortsätter ge henne gröt, ska ta glass, frukt o grädde till mig själv o pratar väl samtidigt som jag matar prinsessan o vips så har hon fått grädde i sin gröt, en storen klick=)=)=)
Mums va hon tyckte de va gott, undra hur hon kommer reagera nästa gång hon får gröt UTAN grädde, en tjej som kommer protestera tror ja, haha
Vi låg alla dubbelvikta av skratt, tur jag kan bjuda på mig själv, fast ibland är de inte  riktigt meningen, hehe
Är inte jag tjej o ska klara flera saker samtidigt, funkar tydligen inte på mig, hihi
Jag klarar av att prata, gå o tugga tuggummi iallafall ;-)

                     
Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken fest hon fick. Mums fillibabba.../V

2008-10-05 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0