En lugn dag...

... än så länge=) Började dagen med att blogga.
Fixa kortet till 40-åringen, kom på ett rim också, men ska erkänna, fick hjälp med slutet, hihi

Att fått lära känna dig är jag väldigt glad över
en vän som du är vad alla behöver.
Du är en människa som är omtänksam o snäll
ur dig kommer de oftast inget gnäll.
Med dig kan man skratta på jobb o fest
ser fram emot att få vara din gäst.
Skål o grattis på din födelsedag
hoppas kvällen DIN blir riktigt bra!


Efter de var klart så  tog ja en tupplur i ca 15 min, kändes helt underbart.
När ändå lillgumman sov så hoppade jag in i duschen, utan stress!!!
Nu är jag färdig duschad, ansiktet är på, naglarna är målad,  bara håret som skall i, syrran ska hjälpa mig med de.
Och allt har jag gjort utan att stressa, va duktig jag känner mig=)
Grabbarna är klar inför kalaset också o de är 2 timmar kvar.

Har bestämt mig, lillgumman ska få vara hos syrran o hennes sambo, LITAR PÅ ER!!!
Ska försöka att inte ringa så mycket, men ni får räkna med några gånger ;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: LogLady

Bra beslut att lämna henne hos syrran. En 40års-fest är inget ställe för en bebis:) Iaf inte när folket börjar bi lite dragna.

2008-10-03 @ 20:36:51
Postat av: Syrran J

Känns bra att ni litar på oss :) Var så kul att få rå om mosters lilltjej lite extra ikväll. Som ni märkte så kommer hon kunna sova här nästa gång ;)

2008-10-03 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0