En lååång utmaning=)

Har blivit utmanad av loglady=)

Har du...
Förnekat förintelsen?
Öhh, va???
Följt skilda världar? Jajamensan, jag följer alla såpor
Sagt nej till ett samlag? Vill man de ;-)
Snott någons mobiltelefon? Nopp  
Varit medvetslös? Näää
Hånglat med nån riktigt ful? Hmm 
Hånglat med fler än 50 personer? Nä, tror inte de iallafall
Gjort nåt riktigt dumt? Alla har vi väl gjort de  
Gjort nåt du verkligen ångrar? Mmmm
Blivit full på ett släktkalas? Haha, oj va många gånger
Varit full i skolan? Aldrig i skolan, men utanför 
Blivit portad från en krog? Inte va jag kommer ihåg...
Varit full på julafton? Nä, faktiskt aldrig. De ni=)
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Japp
Slagit sönder en tv? Nepp, men en ytterdörr =s
Önskat att du var det motsatta könet? Kanske för EN dag, vore ju skoj

Åkt ambulans? Japp
Gjort nåt riktigt olagligt? Eh, ja. Vågar inte skriva de här, haha
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? Nä, faktiskt inte  
Fått din mamma att gråta? mmm, några gånger
Blivit polisanmäld? Nopp
Slagit ner någon? Oj, nej nej
Slagit någon blodig? nopp
Skämts över dina föräldrar? Vem har inte gjort de!
Skämts över din bästa kompis? Haha, kanske=) Har gjort mycket tok tillsammans, men är inge bättre själv;-)
Skämts över dig själv? Oja
Ätit från en papperskorg? Men fy, nej!

Senaste personer som...
Sov i din säng: Min man, lillgumman o yngsta sonen
Såg dig gråta: tandläkaren...=)
Fick dig att gråta: TANDLÄKAREN!
Du delade en drink med: Hmm, va alldeles för länge sen ja drack så ja kommer inte ihåg
Du gick på bio med: Min man
Du gick på stan med: Syrran J
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Postfoto

Har du någonsin ...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Absolut!
Bråkat med ditt husdjur: Dammråttorna
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Många gånger, tycker de är otäckt!

Varit i...
Usa: Nope
Norge: Japp
Finland: Japp
Kina: Nope  
Tyskland: Japp  

Extra grejer...
Tar du droger: Näää
Vem hatar du verkligen: Vet inte riktigt om jag hatar nån, men finns många jag ogillar... 
Varit kär: Ja, gud ja.
Kör du bil: I love it 
Har du ett jobb: Japp
Gillar du att ha folk omkring dig: Haha, ja ni som känner mig vet att jag inte tycker om att vara själv.
Är du ett hälsofreak: Absolut inte
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Mellanstadiet kanske
Är du ensam nu: Nej, nej. Två grabbar som vill leka med samma saker o en prinsessa som sover
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: Många
Vill du gifta dig: Är gift men skulle gärna vilja göra de igen, med samma naturligtvis=) 
Vill du ha barn: Har 3 st o de får räcka

Favorit...
Rum i huset:  Tv-rummet
Typ av musik: Allt möjligt
Parfym: Paris o Brittan
Månad: Juni, Juli, augusti

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: ja 
Köpt någonting: Jajamen
Varit sjuk: Inte ja, men resten av familjen
Sjungit: hmm, nåt till radion kanske 
Sagt "Jag Älskar Dig": Jappz
Velat säga till några att du älskar dem: De vill man väl alltid 
Träffat någon ny: Många nya människor på festen igår
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Hela familjen
Kysst någon: De ni=)
Haft sex: vad tror ni...

Senaste...
Låt du hörde:
 Curly Sue
Film du såg: Big brother 
Drink du köpte: Kommer inte ihåg 
Sak du stal: Inget
Mat du åt: Buffé på festen
Gången du åt en 7-Eleven korv: Förra sommaren i sthlm 

Fulaste kändisen: Oj, ingen aning
Snyggaste kändisen: Wentworth Miller
Vad vill du bli: Vet inte riktigt va jag vill bli när jag blir stor... 
Planer för idag: Äta gomiddag med familjen o systrarna o sambo, ta en promenad till affären 
Favoritdjur: Varg  
Favoritperson/er: Alla mina nära o kära
Har du:
Digitalkamera? Japp
Telefon på rummet? Har telefoner överallt
Könssjukdom? Nej, nej
Husdjur? Dammråttor
Bra kompisar? Mycket BRA kompisar, lyckligt lottad
Tar du receptbelagda mediciner? Nepp
Vem vill du fika med just nu? HELA min familj, älskar de=)  

    

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ingen dålig utmaning!!/V

2008-10-04 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0