Den "förlorade" mostern

Igår kom moster B o hennes "vän" M=) Mycket trevligt att få se moster igen, va ju ett tag sen. Va de så där du såg ut, haha.
Hon har haft de fullt upp med bla jobb, barn, träning o "vännen" ;-) Skämtar med dig moster, du tål väl skämt, hihi
Trevligt att ni kom o drack kaffe, de måste vi göra om. Vi kan ju också ta en sväng till dig, men de är ju den där j-vla backen upp. Ok, man  kan ju ta bilen, men de är lika jobbigt att gå från parkeringen o upp, får tänka, "träning,träning,träning"
Syrran, sambo o lilleman kom också, vi gjorde liksom 2 flugor i en smäll.
Kan man tycka om sin systerson så otroligt mycket?
JAAAA, de kan man! Jag verkligen älskar lilleman! Åå va jag kommer skämma bort honom, hihi

Idag blir en hemma dag, ska träna på att ta de lugnt o inte stressa omkring. Mycke nyttigt för mig=)

Kram M


Kommentarer
Postat av: LogLady

Ja det kan du behöva :) Kyrkis imorgon, eller?

2008-10-08 @ 09:21:54
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Fruj

Japp, kul! Vilken tid brukar ni gå? Är väl där tills de öppnar, va de 9?

2008-10-08 @ 09:32:33
Postat av: LogLady

Ja vi är ju ändå vaken och uppe den tiden så:)

2008-10-08 @ 10:06:56
URL: http://loglady.blogg.se/
Postat av: Den försvunna moster..is back!

Tack för att vi fick komma!!! Jag längtade efter hela din familj.. Min tonnis sa senast nu när jag hämtade henne i stan efter dansen.när ska du lämna Duttan på fredag, jag vill med..jag tar lillan med mig hem sen...! vännen M tyckte också det var trevligt att träffa er!!

2008-10-08 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0