Väckarklockan

Varför, varför, varför kliver inte min man upp första gången klockan ringer?!?!?!
Klockan ringer första gången kl 6 sen snoozar han tre gånger.
Det innebär att jag också blir väckt ett antal gånger o jag behöver sova efter att jag varit vaken många gånger på natten.
Sen är de bara att kliva upp för äldsta grabben ska på skolan.
Å då tänker ni, "varför går hon inte o lägger sig när hon skickat grabben" Jo, de ska jag tala om varför, precis när min äldsta son gått så vaknar alltid de 2 andra barnen, ibland har de redan vaknat innan han gått till skolan...
Om nu min man skulle kliva upp första gången de ringer då skulle jag få sova i 1 timme o en kvart till o de är mycket sömn för mig, gu va jag skulle bli en piggare o gladare fru o mamma. Tänk på de min kära!
[väckarklocka.jpg]
Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggan

Åh vet du att det är MIN morgon du skriver om!?! J:s klocka ringer och ringer,men inte FAN kliver han upp! Okej om man snoozar när man inte kan störa nån, men här vaknar ju alla. Vi verkar ha samma tider också, ska vi inte sova tillsammans istället och gubbarna för sig? Tänk va roligt vi skulle kunna ha :)

2008-11-05 @ 08:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0